top of page

Prefeitura de Rodrigues Alves mobiliza Equipe para Monitoramento e Assistência em Áreas de Risco por Cheias dos Rios Juruá e Paraná dos Mouras

A Prefeitura Municipal de Rodrigues Alves, por meio da Coordenação de Defesa Civil designou uma equipe, para realizar monitoramento e passar orientações aos moradores ribeirinhos que se encontram nas áreas de risco, em decorrência da elevação do nível dos Rios Juruá e Paraná dos Mouras. A equipe também contou com ajuda de alguns vereadores.

A probabilidade é que as águas aumentem na nossa região e a Prefeitura já está trabalhando no Plano de Contingência, para atender as necessidades e prestar assistência as famílias que vierem a ser atingidas. Além dos Ribeirinhos do Rio Juruá, a equipe também visitou as comunidades do Rio Paraná.

1 opmerking

ritikgotra
29 feb.

Uncover the Best Deals on Medical Imaging Equipment at optimaequipments.com

Introduction:

In the fast-paced world of modern medicine, the use of cutting-edge technology is pivotal for accurate diagnoses and effective patient care. Among the most crucial tools in a healthcare provider's arsenal are medical imaging equipment, which play a pivotal role in visualizing internal structures and detecting diseases. However, acquiring top-quality medical imaging equipment can often be a daunting and expensive endeavor. Thankfully, optimaequipments.com is here to revolutionize the process by offering healthcare professionals and institutions access to the finest medical imaging equipment at unbeatable prices.

Website: https://optimaequipments.com/

Discover Optimaequipments.com:

Optimaequipments.com is a leading online platform that specializes in providing medical professionals with top-notch imaging equipment from reputed manufacturers.…